طراحی وب سایت با وردپرس برای Dummies - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

اگر نیازمند طراحی سایت سئو و یا خدمات اینچنینی هستید می‌توانید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

شما اکانت موردنظر رو بسازید و تمام فعالیت‌ها و نوشته‌ها رو بهش اختصاص بدید و ادمینش کنید تا ادمین قبلی رو حذف کنید.

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

در این مدل سایت‌ها ابتدا طراحی ظاهری سایت توسط طراح ایجاد می‌شود، و سپس توسط مدیران آن، محتوای سایت تغییر یا به روز می‌شود. این مدل سایت‌ها دقیقا مانند یک فرم اولیه است که توسط یک فرد طراحی می‌شود و بعدا بارها و بارها توسط دیگران تمکیل می گردد.

خواه به صورت عکس یا متن یا هر شکل دیگری سعی کنید تمرکز و تاکید بیشتری روی این موضوع داشته باشید.

اما اولین سوالی که برای تازه واردان این حوزه مطرح می‌شود این است که از کجا باید این کار را شروع کنیم و چگونه باید در این مسیر گام برداریم. در ادامه سه گام اولیه و اساسی طراح سایت شدن را بررسی می‌کنیم.

هر فروشنده‌ای به دنبال یافتن راه‌های جدید برای فروش محصول خود است. درست است که روش‌های بازاریابی سنتی بسیار جوابگوی بازاریابی و فروشندگان اینجا در سال‌های قبل بوده، اما در حال حاضر تمامی مشتریان ما در اینترنت به دنبال یافتن کالاهای مورد نیاز خود هستند.

سلام می خواستم بدونم وقتی شخص دیگه ای یک سایت رو راه اندازی کرده و اون سایت قراره به یه ادمین دیگه واگذار بشه چطور باید تغییرات روی سایت ایجاد بشه ؟

در سایت‌های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا طراحی سایت را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستم‌های پیشرفته‌ مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کمتر شده است.

تعادل متقارن زمانی است که دو طرف صفحه وبسایت مثل  یک سایت منبع تصویر در آینه متقارن باشد و تعادلی داشته باشد که به کاربر حس نظم، مرتب بودن و زیبایی را القا کند.

بعد از انجام این سه مرحله نوبت به راه اندازی سایت تکمیل شده و قرار دادن آن در بستر اینترنت می‌رسد.

اگر طراحی وب سایت رزرو هتل یا طراحی سایت مواد غذایی را دیده باشید به خوبی درک خواهید که ارائه خدمات یا محصولات در سایت‌ها درآمد شما را چند برابر خواهد کرد.

اصول اولیه‌ای از طراحی سایت، بر اساس نظریه ها و تجربیات  هنرمندان و طراحان، برای جانمایی بخش‌ها و المان ها در سایت تعریف شده است.

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می‌شود که قابلیت خرید منلع آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند، در فروشگاه‌های اینترنتی تمامی اطلاعات مربوط به محصولات از قبیل ویژگی، نحوه استفاده از محصول، قیمت کالا، تصویر و هر موردی توضیحات بیشتر که کاربران برای خرید کالا به آن نیاز دارند، در دسته بندی‌های مشخصی قرار گرفته است.

Report this wiki page